Εκτός από τους ιδιοκτήτες (ή τους ενοικιαστές) των 51 διαμερισμάτων και ανθρώπους με ανάγκη στέγασης (π.χ. αστέγους, θύματα κακοποίησης, μετανάστες) που ζούσαν εκεί, εισχώρησαν έμποροι ναρκωτικών, μετατρέποντας μερικά διαμερίσματα σε εργαστήρια παρασκευής.
Αυτό κράτησε μέχρι το 2010, όταν η Συνέλευση* κατέλαβε τις 4 πολυκατοικίες, έδιωξε τους εμπόρους και δημιούργησε μια ανοιχτή σε όλους γειτονιά, με βάση τις αρχές “της αυτο-οργάνωσης, της συλλογικότητας, της αλληλεγγύης και της ισότητας”.
*Το 2010, αυτόνομοι καταληψίες ξεκίνησαν τη Συνέλευση Κατειλημμένων Προσφυγικών, που εξελίχθηκε στη σημερινή Κοινότητα των Κατειλημμένων Προσφυγικών.